BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

luni, 15 februarie 2010

Prima mea postare pe blog

*Am tot vazut ca o gramada de oameni isi fac bloguri si nu stiam care e rostul, si iata ca pana la urma am facut si eu lucrul asta pentru a-mi publica gandurile si ideile in speranta ca acestea vor ajuta pe cineva sau ceva de genul asta.
*Fiind prima mea postare o sa incerc sa imi fac o prezentare.Ma numesc Edward Podariu am 21 de ani si sunt student la Universitatea de Vest din Timisoara, sectia geografie,anul I .Provin dintr-un sat de langa Deva (numele lui e mai putin important).
*In trecut am mai frecventat Facultatea de jurnalism din cadrul Univeritatii Babes-Bolyai dar am renuntat din motive personale.
*In rest ce sa va mai zic...ascult muzica rock dar si drum and base si dubstep, sunt microbist, nu cred in dumnezeu si chiar cred ca e o prostie, dar am sa postez un articol in curand cu privire la parerea mea despre toata "cacealmaua" asta cu credinta in cineva care sta in cer sau pe acolo pe undeva si e atotputernic chiar daca nu face nimic pentru lumea asta doar ca are nevoie de banii celor credinciosi.Oricum voi scrie despre asta dar si despre multe chestii care pe mine ma intriga.
*Cam atat pentru prima mea postare.



0 comentarii: